duminică, 15 noiembrie 2009

Pentru inceput...

Cum ma cheama?

Pentru inceput as vrea sa ma prezint.Ma numesc Alex,prietenii imi spun "bhà".
Imi place sa stau pe calculator,sa descopar chestii,sa desenez DAR cel mai mult imi place sa stau degeaba.
Sunt o persoana lenesa si imi place sa traiesc cu impresia ca m`am nascut obosit,astfel numai e vina mea :P.
Nu cred ca sunt o persoana prea desteapta dar imi place sa gandesc logic mereu.
Ghinionul a facut sa ajung intr`un liceu nu chiar bun din orasul meu.Si cum sa zic ca sa nu jignesc...E DE CACAT!


Asa...Am vrut sa trecem peste partea asta.

Ce o sa scrii pe blog?

Pe blog o sa scriu zilnic intamplarile de la scoala. Dààà!
Normal ca o sa incerc sa scriu doar chestile interesante si amuzante.
O sa incerc sa tin numele colegilor cat mai secrete...Astfel nu o (citez) "sa le stric imaginea.Sa moara Franta!"

Acum?

Acum o sa tinem un moment de liniste in memoria lui Alin (prietenul meu imaginar) ... SAU NU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bai! Vedeti ce scrieti...